رویدادها آرشیو خبر ها
دوران تصدی آلگری را می توان یک شکست تلقی کرد

دوران تصدی آلگری را می توان یک شکست تلقی کرد

سران یوونتوس در مورد آینده مکس آلگری دچار اختلاف نظر شده است و این در حالی است که برخی از هواداران عملکرد ضعیف تیم را به کیفیت نامناسب تیم نسبت می دهند، در حالی که برخی دیگر معتقدند نتایج بهتری قابل دستیابی است.

 

آلگری به عنوان رهبر تیم، مسئولیت تضمین عملکرد قوی در این فصل را بر عهده دارد. با این حال، عملکرد او تا کنون کمتر از انتظارات بوده است. با توجه به جایگاه یوونتوس، جایی برای ابهام وجود ندارد:

 

دوران تصدی آلگری را می توان یک شکست تلقی کرد.

 

یوونتوس که برترین باشگاه ایتالیاست، مترادف با موفقیت است و این امر را برای سرمربی ضروری می کند. ناتوانی آلگری در بازگرداندن موفقیت به تیم باعث شده است که بسیاری احساس کنند او باید برود.

 

ریکاردو ترویسانی، روزنامه نگار، اشاره کرده است که حتی آندره آ پیرلو که دو جام را به دست آورد و در جمع چهار تیم برتر قرار گرفت، اخراج شد و آلگری جایگزین او شد. این به عنوان یادآوری آشکار از استانداردهای بالای مورد انتظار در یوونتوس است.

 

او به نقل از Tuttojuve گفت:

 

اگر به چهار جایگاه برتر برسیم، چگونه می توانیم از موفقیت صحبت کنیم؟ یوونتوس تمام عمر ما را در جمع چهار تیم اول حضور داشته است، آیا باید 9 میلیون به آلگری داد؟ به نظر من منطقی نیست که پیرلو دو جام برد و از یووه اخراج شد و الگری عملکردی ضعیف تر از او داشته باشد و باز هم بماند. زیرا برای یووه تنها رسیدن به مقام چهارم و کسب جام کوچک کافی نیست. شما می توانید چهارم شوید و قهرمان لیگ قهرمانان شوید، و سپس من شما را نگه می دارم، اما در غیر این صورت، نه.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: